Sterke concepten bij KaDeWe
Een bezoek aan de bovenste verdieping van het #KaDeWe in Berlijn laat nog eens zien waarom ze relevant zijn. Wat een rijkdom aan #foodconcepten en een prachtige #interieurontwerpen, Als het dan moeite kost om foto’s te zonder al te veel mensen erop, en dat op een doodeweekse dag, dan blijkt de populariteit van KaDeWe.
De bovenste verdieping blijft een pareltje met sterke en mooie foodconcepten. Zowel als Shop-in-shop als #foodretail voor direct eten en drinken.
In prachtig gedetailleerde thee-werelden zet detaillering en verfijning van meubilair de toon. Maar bij de ‘chicken & beer’ is het juiste een wand met geometrisch opgestelde biertjes die de aandacht trekt.
Maar ook het aanbod zelf: een lange koeling vol met ‘kuchen & torten’ in alle smaken en van prachtige decoratie voorzien: het laat de consument verlangen en nodigt uit tot blijven.
KaDeWe: KaufHausDes Westens, in 1905 al opgericht als het warenhuis gericht op luxe, luxe en nog eens luxe. Dat sterke concepten en vormgeving daarin overtuigend kunnen zijn in het verleiden van de consument bewijzen ze nog steeds.